Entry King Merah pada minggu ini !

Jumaat, 8 Julai 2011

A B C

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia ...
hari ini...aku ingin menceritakan tentang A B C ...bukan A B C yang selalu dipratikkan di sek0lah tadika untuk memb0lehkan mereka membaca...bukan yang itu...tetap nie special kes punye...sebab pe... A B C nie b0leh makan...hehehe...mesti k0rang dah tahu kan iaitu AIR + BATU + CAMPUR =    A B C...huhuhu...aku pergi makan dengan kawan-kawan aku je...huhuhu...dia0rang yang ajak aku..s0 aku ik0t je la...




nie m0t0 kawan aku...
huhuhu...



yg nie pulak...
aku dengan WIFE GHAUS...
nama dia JAZEBEL GHIM...
jangan marah ye...huhuhu...



nie la budak tu...
JAZEBEL GHIM....huhuhu...
WIFE GHAUS...
huhu...just j0ke je k...



hahaha...
nie wanita melayu terakhir....yeke???
huhu...nie bestfrez aku...
yang tudung putih 2 ISMA...
n
yang tudung itam 2 MIRAH ( CH0P )..

huhuhu...wlaupun ade 1 kes petang tadi...tapi xpe la...aku xkisah semua 2...yang penting hepy la dapat 0uting g makan A B C dengan k0rang...wlaupun A B C...tapi sedap...huhuhu....kalau ade terkasar bahase n kalau ade k0rang bace p0st aku nie jadi sakit ati...s0 yang mampu aku buat ialah...aku mintak maaf dekat k0rang...huhuhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...