Entry King Merah pada minggu ini !

Rabu, 24 Oktober 2012

Ragam Kami Empat Sahabat


Hai semua ! Apa khabar ? Di harap semua berada dalam keadaan sihat selalu . Ok hari ini King Merah ada cerita untuk di isi di dalam blog King Merah ini . Sepatutnya semalam . Tetapi King Merah tak memiliki idea yang mantap untuk mengarang . Sekarang pun King Merah masih tiada idea untuk mengarang .


Walaubagaimana pun , King Merah akan cuba untuk mengarang cerita tentang peristiwa semalam . Cerita ini bermula selepas tamatnya sesi persekolahan pada hari semalam iaitu hari Selasa . King Merah dan sahabat King Merah yang lain merancang untuk keluar ke bandar .


Time kitaorang keluar , nasib baik pakai baju sukan je . Dah la pada masa itu kami semua tengah lapar . Apalagi kitaorang pun plan untuk makan di KFC . Sebelum kami menjejakkan ke KFC ,kitaorang teman ISMA untuk masukkan duit di dalam bank . Selepas dah selesai tugasan tersebut , kitaorang pun gerak ke KFC .


Tetapi dekat sana , King Merah dah guna VOUCHER yang King Merah dapat masa pertandingan pidato peringkat kebangsaan dulu . Walaupun sayang nak guna , King Merah tetap ingin menggunakannya . Malas nak simpan lama - lama . King Merah akan tunjuk voucher yang King Merah dapat semasa pertandingan tersebut .






Inilah voucher yang King Merah dapat tu .






Pelbagai jenis aneka makanan kitaorang beli . King Merah memilih untuk makan ZINGGER DOUBLE DOWN . Peh ! Memang sedap sangat - sangat . Rasa nak makan lagi . Tak puas . Penuh penghayatan apabila King Merah makan zingger tu .






Kami 4 sahabat .







Tolong . Jangan tiru aksi ini ! Hehehehe ...






Sebenarnya banyak gambar time dekat KFC . Tapi King Merah ambil gambar tertentu je untuk share dekat korang semua . Bila dah puas posing dalam KFC tu , kitaorang pun beredar la dari tempat tersebut . Tetapi sesi photoshoot memang tak habis lagi .


Bila dah kenyang tu pergilah shopping sekejap dekat kedai kasut . King Merah tak beli apa - apa pun dekat kedai tu . Sebabnya kedai itu cuma menjual kasu jenis kasut wanita . Hahahaha ... 


King Merah malas nak pergi ke kedai kasut lelaki . Sebab King Merah tidak membawa duit secukupnya untuk membeli kasut . Dah siap bestfriend King Merah beli kasut tu , pergilah photoshoot dekat dinding bangunan yang ada dekat situ .













Dah tak ada apa - apa yang ingin di beli dekat bandar . So , kami ingin pulang ke rumah masing - masing . Tetapi sebelum kami semua bergerak untuk pulang , kami semua singgah sebentar untuk photoshoot dekat padang Hospital . Memang cantik pemandangan di padang tersebut . Jom tengok gelagat kami berempat .








Hehehehe ....







Ok kan kami berempat nie .







King Merah bergambar dengan AZRI .







Ok tak ?






Itu sahaja la cerita King Merah pada hari ini . King Merah nak minta maaf jika cerita kali ini agak sukar untuk difahami . Bukan apa fikiran King Merah tengah bercelaru . Tak ada idea untuk buat ayat King Merah menjadi ayat dramatis .


Bila korang tengok gambar kami berempat tadi . Itulah ragam kami . Doakan agar kami berempat berkekalan hubungan persahabatan itu sampai akhir hayat kami . King Merah sayang sangat - sangat dekat sahabat King Merah .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...