Entry King Merah pada minggu ini !

Ahad, 21 Oktober 2012

Sudah Sebulan Kita Berpisah


Amboi tajuk entry dia . Ganas betul . Hai kenapa PUTUS CINTA ke ? Siap cakap " SUDAH SEBULAM KITA BERPISAH " ? Ke memang sebelum nie King Merah pernah bercinta ?


Hahahahahaha . Semua persoalan tu , mesti berkaitan dengan CINTA kan ? Sebenarnya memang King Merah pernah bercinta . Kenapa terkejut ke ? King Merah start bercinta pada usia 13 tahun iaitu pada tingkatan 1 dahulu dan berpisah dengannya juga pada tingkatan 1 . 


Kalau korang perasan dah lima tahun kami berpisah , tetapi tajuk King Merah kali ini sudah sebulan kita berpisah . Maknanya bukan cerita cinta ok . Hehehehehe ... Sebenarnya cerita mengenai dengan rakan - rakan Pidato King Merah .


Sudah sebulan kami semua berpisah . Memang sedih sangat - sangat . Bilalah dapat jumpa dengan diaorang balik . King Merah nak sangat berbual macam malam terakhir kami semua bersama . Memang best la pada malam tersebut . Memang banyak kenagan di sana .


Sebelum ini King Merah pernah cerita di entry apa entah tajuknya , King Merah sudah pun lupa tajuk tersebut . Kami gelak sama - sama . Bercerita tentang tempat yang menarik dekat negeri masing - masing . Lepas tu cerita seram di tambah dengan cerita lawak . Memang di sana 1001 kenagan yang sukar untuk di cari .






Inilah antaranya aktiviti malam terakhir kami bersama .






Bila sampai masanya untuk kami semua pulang ke negeri masing - masing , King Merah berat hati untuk berpisah dengan diaorang semua . Diaorang tak sombong ,diaorang baik dan peramah . Lagipun kami berkenalan pada malam tersebut . 


Memang singkat masa kami berkenalan . Bukan apa , kami semua fokus untuk pertandingan yang akan kami sertai . Sebab itulah kami tak sempat nak berkenalan dengan semua peserta dari seluruh negeri . 


Bila King Merah dah sampai di rumah kediaman King Merah nie , King Merah terasa sebak kerana tak puas berbual dengan diaorang pada malam itu dan tidak puas untuk bersuka ria dengan diaorang didak puas outing dengan diaorang . Itulah kenagan yang King Merah dapat sepanjang King Merah dekat sana dahulu .




2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...