Entry King Merah pada minggu ini !

Rabu, 18 Julai 2012

Seminar Sejarah


Adakah subjek SEJARAH bagi korang sesuatu subjek yang menyusahkan ? Sebenarnya kita yang memikirkan sejarah ini susah . Jadi , sebab itulah subjek sejarah memang rasa susah bagi kita . Apabila kita memahami sesuatu konsep , kita mesti boleh buat . Percayalah !!!


Ok , hari SABTU minggu lepas . King Biru bersama - sama rakan yang terpilih pergi ke SEMINAR SEJARAH . Pemilihan ini berdasarkan RESULT sejarah yang kita dapat . Nak kata result mid year King Biru pun , biasa - biasa je . Hehehehe . 


Sepanjang seminar tersebut , bermacam - macam input baru yang King Biru perolehi . Kitaorang di ajar untuk menjawab soalan berpandukan terus kepada BUKU TEKS . Memang lagi senang . Kita boleh terus baca topik tersebut . 


Yang memberi ceramah itu merupakan GURU CEMERLANG SEJARAH & KETUA PEMERIKSA KERTAS SEJARAH . Memang fahamlah apa yang cikgu tu ajar kitaorang . Memang best . Tak rasa bosan pun " tetapi rasa mengantung masih lagi ada " .


Seminar ini habis lebih kurang pada pukul 1 petang . After sahaja habis seminar tu , King Biru bersama - sama rakan dan guru pergilah beriadah di SUNGAI KECIL . Memang best sangat - sangat , dapat tenangkan fikiran dan bermacam - macam lagilah . Yang King Biru paling suka ialah time bermandi - manda .





Ini AIMAN dan juga IKHRAM .






Ini pula AZRI .






Ini TEAM GIRL - GIRL yang mengikuti seminar tersebut .




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...