Entry King Merah pada minggu ini !

Sabtu, 7 Julai 2012

Kelas Fizik dan Majlis Cukur Jambul


Alamak mana menghilang King Biru ? dah masuk BULAN 7 . Hari ini baru nampak entry King Biru yang baru . Mana menghilang King Biru ? Fffuuuhhh ... Soalan itu selalu keluar dari bibir kawan King Biru dan juga pembaca blog King Biru nie " adalah segelintir " .


Nak tahu jawapannya ? Jawapannya adalah .................... King Biru tak pergi mana - mana pun . Just sibuk dengan STUDY je sekarang . Biasalah SPM kan dah dekat . So , King Biru kenalah buat latihan untuk persiapan untuk menghadapi peperiksaan " cukup bedebar " .


Ok di sebabkan tadi King Biru cakap sibuk dengan study . Korang tak percaya ke yang King Biru sibuk dengan study ? " sibuk la sangat " . Ha .... Hari ini King Biru menghadiri satu kelas yang King Biru suka iaitu KELAS FIZIK . Dari pukul 9.00 pagi sehingga 3.00 petang , memang study hard and study smart . Biasalah makin dekat nak periksa , semakin susah hatilah guru - guru dengan anak muridnya . Tak begitu ?


Tapi memang tak sia - sia King Biru datang . Banyak benda - benda yang King Biru tak faham sebelum ini bila banyak buat latihan , dengan mudah King Biru boleh buat walaupun ada sesetengah soalan yang King Biru terkian - kian . Hehehe




Ini rakan sekelas King Biru 
nak tahu nama dia ?
nama dia AIMAN 





Ini KHALIL .





Ini ISMA .






Ini pula IKHRAM .






Ha . Yang muka terlebih GANAZ nie " ganas la sangat " nama dia SIAFUDDIN .






Ini YAH dan SYAHIRAH .





Korang perasan bukan tajuk entry King Biru kali ini . King Biru menghadiri MAJLIS CUKUR JAMBUL semperna cucu mak angkat King Biru . Memang pelbagai jenis aneka makan yang terhidang . Memang terbeliak mata King Biru .




ala tomelnya . Anak sapo la nie . Hehehe . Sama tak baju dengan warna kain dekat belakang tu ?
mestilah sama kan . hehehehehe






Banyak tak makanan King Biru ? Jangan nak kutuk la ye . Hahahaha
Memang sedap . Jangan ada yang terliuh la pulak .




" Habis sudah dua aktiviti yang berlangsung pada hari ini " cewah berlangsung tu la " . Memang King Biru suka sangat hari ini . "





2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...