Entry King Merah pada minggu ini !

Sabtu, 30 Jun 2012

Program Kerjaya Anjuran Petrosains


Hai semua . Sudah lama King Biru tidak berceloteh di dalam blog usang nie kan . Adakah korang semua RINDU nak baca entry baru King Biru ? Kalau ada yang merindukan cerita - cerita King Biru , ha hari nie King Biru nak bercerita tentang seharian King Biru mengikuti PROGRAM KERJAYA ANJURAN PETROSAINS .


Dekat program nie selalunya King Biru akan dapat KAWAN BARU daripada sekolah lain . Semasa program tu banyak juga aktiviti yang menarik berlaku . Tetapi King Biru lupa dah nama aktiviti tu " muda - muda dah lupa " . Hehehehe .





Ini time ON THE WAY nak pergi sekolah yang jadi tuan rumah program tu .







Ini time seorang pelajar mencuba pakaian keselamatan .





Apa nama game nie ye . King Biru lupa la .








Korang nampak tak gambar terakhir tu ? Nama game tu ialah HANGMAN . Game dia macam nie , mula - mula kita kena buat bentuk menggunakan BELON yang di beri dan kita jawab soalan . Jika kita punya jawapan salah , belon kita tu terpaksa di letup atau di pecahkan . Belon siapa yang paling banyak yang tinggal itulah pememangnya .


Tetapi King Biru sedih juga , sebabnya game tu kumpulan King Biru dapat NOMBOR DUA . Sabar je la . Kalah menang adat pertandingan . Betul tak ? " betul betul betul "


" Memang best program nie . Rasa time tu tak nak balik je ataupun nak kembali pada masa tu "




4 ulasan:

  1. Balasan
    1. Betul tu ... tahun nie , tahun last sy di alam persekolahan . Serius rasa macam berat je hati nak meninggalkan alam persekolahan .

      Padam
    2. hargai la zaman sekolah tu :)))

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...