Entry King Merah pada minggu ini !

Rabu, 13 Jun 2012

Adakah King Biru suka ber - " Fashion " ?


Sabar je la dengan tajuk entry tu . Boleh pula BAHASA MELAYU di gabungkan dengan BAHASA INGGERIS . Biasalah nak buat bagi menarik sikit " jangan yang tak baca sudah la " , tidak begitu ? 


Adakah korang kaki FESYEN ? " Melayu balik " . Apa yang korang akan menitik beratkan ? adakah baju ? tudung bagi kaum Perempuan ? dan sebagainya . Kalau King Biru pula , King Biru sangat menitik beratkan tentang BAJU dan RAMBUT semasa King Biru hendak keluar dengan kawan - kawan King Biru .


" FASHION " BAJU

Baju memainkan peranan yang penting untuk berfesyen . Kalau warna cerah lagi ok kot daripada warna gelap . Kalau penggunaan warna gelap macam tak berapa nak ceria . " Tolong baiki kalau salah "


Tetapi King Biru memang gemar menggunakan baju berwarna GELAP nie . Tetapi warna baju King Biru tak ambil kisah sangat , yang King Biru kisahkan bagaimana nak mengayakannya tu . 


Pernah satu hari tu , King Biru keluar pergi bandar dengan kawan - kawan King Biru . Lepas tu King Biru gayakan baju tu rasanya TERLAMPAU kot . Sampai semua orang tengok King Biru . Nasihat King Biru , jangan gayakan baju yang tahap terlampau ok kalau tak orang lain pandang pelik .


Tetapi kalau korang pergi ke kedai makan yang biasa , jangalah bergaya sangat . Ala kadar sudah mencukupi . Jangan nak terlampau berfesyen sangat . Kalau dekat kedai makan yang bertaraf sikit " sikit je la " barulah korang gayakan baju tu .




" sekadar hiasan "




" FASHION " RAMBUT

Tidak lengkap bagi seseorang jejaka kalau berfesyen pakaian tetapi rambut tidak . Fesyen rambut juga memainkan peranan yang penting bagi kaum LELAKI


Pada tahun 2010 - 2011 , King Biru selalu gayakan rambut King Biru dengan ala - ala EMO . Dahsyatnya !!! Ala biasa - biasa je . Tetapi tahun 2012 nie , gaya rambut King Biru ialah .......................... Sebenarnya King Biru lupa nama gaya rambut pakai sekarang . Cewah pakai tu la tak mudah .


Di mana King Biru mengayakan rambut ? selalunya King Biru akan buat di SALON dan di rumah pula King Biru akan ikut apa yang pekerja King Biru gayakan pada rambut King Biru nie . Bagi King Biru di salon senang banyak untuk mengayakan rambut . Cuma cakap sahaja gaya rambut apa nak , gerenti dia akan buat .




" sekadar hiasan "




Kalau nak bergaya , kenalah berpada - pada ok dan kena pada tempatnya . Jangan pula terlebih bergaya sampai orang di sekeliling kita pandang lain macam je .


" Don't you want to see these clotheson me ? I am anyone you want me to be "



2 ulasan:

  1. haha . mesty hensem kan king biru nyh . hihi sbb pandai bergaya . haihhh :)

    klu popuan cerewet sikidd klu bab bergaya nyh . mcm2 yg nak di pk kan . tp klu laki simple je kannn . :) hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nurul hazirah : King Biru tak la hensem yang nurul sangka ( alamak muka dah merah ) ...

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...