Entry King Merah pada minggu ini !

Ahad, 17 Jun 2012

Adakah King Biru Pakar Bab Bercinta ?


Dah lama King Biru tidak bercerita di dalam blog ini . Hari tiba - tiba je nak bercerita tentang bab CINTA . Kenapa nak cerita bab nie ? Sebenarnya ada seorang kawan King Biru nie , dia macam fikiran dia tengah bercelaru . Tak tahu nak cakap apa dah .


Ramai juga la yang datang pada King Biru , bercerita tentang masalah pasangan masing - masing . Maybe dekat baju King Biru ada nama King Biru PAKAR BAB BERCINTA kot . Hehehe


Tetapi King Biru sedia mendengarnya . Kerana orang dalam kesusahan lepas tu minta bantuan daripada kita , mesti kena bantu bukan ? Tapi masalah King Biru tidak suka masuk campur di dalam kes bercinta ini . 








Ini salah seorang kawan King Biru yang meminta tolong dalam cinta nie . Ada jugalah King Biru nasihat dia . Bermacam - macam nasihat King Biru lontarkan kepada dia . Sebagai contoh ,

La kau masih lagi ber - couple dengan dia ke ? Baik ko bagi tahu dia . Berterus terang yang kau masih sayang pada dia .


Itulah nasihat King Biru pada kawan King Biru nie . Dia merupakan pelajar tingkatan 4 di sekolah King Biru . Macam - macam masalah ada .


Persoalannya di sini ialah , pernahkah King Biru bercinta ? jawapannya memang PERNAH pun . Time tu baru nak membesar . Tak tahu apa - apa pun . Tetapi King Biru dah BREAK dengan si dia . Sampai sekarang King Biru masih lagi SINGLE " dah merah muka " .




2 ulasan:

  1. pakar cinta ;p

    kepercayaan yang ada pada diri mereka terhadapa kamo sebab tu mereka bertanyakan mendapat kamo tentang cinta ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe ... saya bukanlah pakar sangat . sekadar membantu tu bolehlah . =)

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...