Entry King Merah pada minggu ini !

Isnin, 16 Julai 2012

Birthday Mama Mala & Papa Soberi




Sebelum memulakan cerita tentang BIRTHDAY , saya nak tanya siapa yang birthday jatuh pada hari JUMAAT ( 13.07.2012 ) ? Sorry - lah kalau King Biru tak WISH birthday korang ye .


Ok pada hari jumaat " penghulu segala hari " yang lepas , King Biru bersama - sama dengan kawan sekelas King Biru buat jamuan untuk MAMA MALA yang mengajar subjek FIZIK dan tidak ketinggalan juga kepada PAPA SOBERI yang mengajar kami subjek MATHEMATIC & ADDITIONAL MATHEMATIC .


So , kitaorang memang prepare di saat - saat akhir . Pada hari KHAMIS tu , memang King Biru risau sangat - sangat sebabnya hari tu King Biru tidak ada di sekolah " macam dah kerja je " . Bukan ke King Biru pernah cerita tentang bengkel additional mathematic kan ? Jangan lupa . 


Takut juga , macam - macam kitaorang plan takut tidak menjadi . Karang ada pula kawan King Biru tak bawa makanan yang diaorang nak sediakan . Korang boleh tengok koleksi gambar yang King Biru ada .







Juadah yang di sediakan .







 
Time pemberian HADIAH .








Hadiah yang kamu berikan kepada Mama kami .








Ketua PUTERI ISLAM memberi hadiah kepada Mama Mala .








WANIE dan ISMA bergambar bersama dengan hadiah Mama Mala .








KELUARGA BAHAGIA 5 SCIENCE .








FREE STYLE . hehehehe




Mama Mala dan Papa Soberi merupakan GURU KELAS 5 SCIENCE . Kami sayang mama and papa sangat - sangat . Rasa gembira bila semua plan yang kami semua rancang berjalan dengan lancar . 


HAPPY BIRTHDAY



4 ulasan:

  1. wah. meriahnya! haish. teringat pulak zmn sekolah dulu. akak & kwn2 sambut befday cikgu dlm bas sekolah sbb time tu ada lawatan sambil belajar. Gamak satu bas. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. wow macam meriah je ... nanti saya juga akan jadi seperti kamu ... ingat pada zaman persekolahan nanti ...

      Padam
  2. TERBAEKK =) buatkan saya rindu pada zaman persekolahan saya ^_^

    BalasPadam
  3. TERBAEKK =) buatkan saya rindu pada zaman persekolahan saya ^_^

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...